DAGENS 45-PLUSSARE ÄR MER AKTIVA, HÄLSOSAMMA
 OCH KÖPSUGNA ÄN NÅGONSIN.

Vi ser till att du som reklamköpare når denna attraktiva målgrupp genom att producera skräddarsytt innehåll för din marknad. WAKAI krossar myten om att det bara är de unga som står för konsumtionen.

Vi samarbetar med starka förebilder och inspiratörer och skapar karaktärsdrivet digitalt innehåll på sociala plattformar. Välkända personer  som tex. Agneta Sjödin, Laila Bagge, Martina Haag, Gry Forsell, Carola Häggkvist, Tess Merkel, La Gayla Frazier, Malin Berghagen och Kristin Kaspersen är bara några av

WAKAIs många inspiratörer.

Under de kommande tjugofem åren växer 45 plus-befolkningen med 75 procent, medan de under 45 år ökar med blygsamma 1 procent. Många börjar förstå att denna enorma befolkningsbubbla med mycket pengar att spendera är en möjlighet som aldrig kommer tillbaka.

NÅ SVERIGES MEST KÖPSTARKA MÅLGRUPP

CALLE & PER

 

På WAKAIs digitala plattform kan du kommunicera med över mer än 1.500.000 svenskar i åldern 45+.

Allt ni behöver göra är att fylla i en enkel brief,

resten sköter sig själv.

Hör av er direkt till oss om ni vill veta mer annars kan ni börja med att skapa ett konto genom att

trycka på ”annonsera” nedan.

© Wakai Community 2018

  • Facebook
  • Instagram