DAGENS 45-PLUSSARE ÄR MER AKTIVA, HÄLSOSAMMA OCH KÖPSUGNA ÄN NÅGONSIN.
Vi ser till att du som reklamköpare når denna attraktiva målgrupp genom att producera skräddarsytt innehåll för din marknad. WAKAI krossar myten om att det bara är de unga som står för konsumtionen.
Vi samarbetar med starka förebilder och inspiratörer och skapar karaktärsdrivet digitalt innehåll på sociala plattformar. Välkända personer som tex. Agneta Sjödin, Laila Bagge, Martina Haag, Gry Forsell, Carola Häggkvist, Tess Merkel, La Gayla Frazier, Malin Berghagen och Kristin Kaspersen är bara några av
WAKAIs många inspiratörer.
Under de kommande tjugofem åren växer 45 plus-befolkningen med 75 procent, medan de under 45 år ökar med blygsamma 1 procent. Många börjar förstå att denna enorma befolkningsbubbla med mycket pengar att spendera är en möjlighet som aldrig kommer tillbaka.
NÅ SVERIGES MEST KÖPSTARKA MÅLGRUPP
CALLE & PER
